متن خوانی دکتر رشید کاکاوند

هرگز دری نبوده که وا کرده باشم و پشتش امیدوار نباشم به دیدنت


اسم تو را نشد که صدا کرده باشم و ساکت نه ایستم به هوای شنیدنت


این تابلو تمام شد اما نمیشود پا پس کشید و دست کشید از کشیدنت


من دارم انتظار تو را میکشم هنوز، با پر شکسته های به جا مانده از پریدنت


یک مشت پر اشاره تلخی به زندگیست


گاهی سفر اشاره تلخی به زندگیست


چشمان باز بر در بسته نگاه کن


یک کشتی به ماسه نشسته نگاه کن


دنیا پر از خطوط کنار هم است و ما... هر چند کی دلش نشکسته نگاه کن


http://0up.ir/up10/guest/Untitled_deaa2.png

نظرات 1 + ارسال نظر
عارفه دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 21:41

برو سایت ر مثل داریو هفت تا لینکت کنه بازدید بره بالا ......چرا ثبت نکردی وبلاگت رو ؟......اگه می دونستم می خوای اون چیز چی باشه خودم ثبتش می کردم می دونی منظورم چیه وقتی رادیو هفت رو سرچ می کنی اون جا پر رنگ نوشته رادیو هفت یا وبلاگ من نوشته رادیو هفتی ها سلام.......تو می خوای چی باشه به من بگو تا ثبتش کنم تو که دست به کار نمی شی....

سلاملکم
باشه میرم :-)
ثبت کردم والا ولی تو توضیحاتش نوشته بود یه هفته طول میکشه تا ثبت شه!
خودم درباره وبلاگم یا همون چیزی که تو میگی نوشتم : شب های آرامش با رادیو هفت... رادیو هفتی ها . :-)
فعلا که خبری نیس :-(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد