متن خوانی آقای سهیل محزون

نون بربری دونه ای یه تومن بود


سر ظهر که می شد، مامان یه کاسه روحی، دوتا سکه یه تومنی و یه پنچ هزاری می داد دستمون


و می فرستادمون تا از نونوایی سر کوچه دو تا نون و از ماست بندی سر چار راه یه کاسه ماست بگیریم


سفارش میکرد که انگشت توی ماست نزنیم


گاهی هم دو هزار به خودمون میداد واسه خریدن هله هوله


اما اتفاقی که می افتاد این بود که ما یکی و نصفی نون میخریدیم


و با پنج هزار پولی که از این راه به دستمون می اومد


از بغالی آقا کد خدایی خرما میگرفتیم و همون جور سلانه سلانه به طرف خونه میرفتیم


خرما رو میذاشتیم لای نون و میزدیم تو کاسه ماست


و تا برسیم دم در کاسه ماست نصف بود و یه دونه نون هم بیشتر دستمون نبود


اون وقت مامان شروع میکرد به غر زدن به ماست بند دزد سر چار راه


و نفرین کردن به شکم کارد خورده ما


که یه نون رو خالی خالی خوردیم تازه ناهار هم می خوایم


این روند هر چند روز یه بار تکرار میشد


و ما عین خیالمون هم نبود که با پس گردنی مجبور بودیم دوباره برگردیم نونوایی و یه نون دیگه بخریم

والسلام...

http://0up.ir/up10/guest/Untitled_85e5d.png

نظرات 3 + ارسال نظر
عارفه جمعه 26 دی 1393 ساعت 22:40

نه بابا منم فکر می کردم برای این تو گوگل نیست که بازدید نداره ولی رفتم تو گوگل سرچ کردم روش ثبت وبلاگ در گوگل فکر می کنم جزء چند سایت اولی بود که باز کردم یاد باشه که وبلاگ نبود و یک صفحه ای از خود گوگل بود.بعدش اون جا ادرس وبلاگمو زدم و بعدش هم یه تیکه در مورد وبلاگم مثلا من نوشتم اینجا ایران است رادیو هفتی ها سلام بعدش الان اگه اون رو تو گوگل بنویسی وبلاگ منم جزئ همون هایی هست که اون جا هستن .........اصلا ادم یه حس خوبی میگیره ها اصلا نمی دونی.
توی وبگذر هم عضو بشو ابزار های جالبی داره .خلاصه همین دیگه شوخی شوخی وبلاگنویس شدیم.
اهان اینی که گفتی عارفه دو ساله که وبلاگ داره بگم که من دو سال پیش این رو ساختم بعدش یه دونه پست گذاشتم ....دیگه رفت تا تقریبا چند ماه پیش بازم امدم یه نگاه کردم گفتم بذار یه زمانی که سرم خلوت شد
اگه اون موقع به فعالیتم ادامه داده بودم الان وبلاگم چه چیزی بود..........چه چیزی بود برای خودش یه بیا و برویی داشت......اگه ادامه داده بودم کم کمش یه وبلاگی مثل مرضیه اینا داشتم دیگه.بسوزد پدر تنبلی و بی حوصلگی و کلی چیز های دیگه .نیلوفر تو این مدت هر جادر مورد رادیو هفت می رم یه دونه نیلوفر قاسمی می بینم........کاملا باهت اشنا شدم .......دختر.....

عاشقتم دختر مرسی
راس میگی خیلی حال میده آدم بازدید وبش بالا باشه
واقعنا اگه این دو سال فعال میبودی الان وبت ترکونده بود
آره انگار همه جا هستم معروف شدم

عارفه جمعه 26 دی 1393 ساعت 19:17

از وقتی بازدید هام رو می فهمم از چه قرارن هم چین امیدوار شدم به زندگی به خدا اون رو 35 تا بازدید داشتم البته دلیلش رو هم می دونم وبلاگم رو تو گوگل ثبت کردم تو هم این کار رو بکن بازدیت زیاد میشه.

چطوری ثبت کنم عارفه جان؟

صبا جمعه 26 دی 1393 ساعت 19:08

سلام عزیز من صبا هستم از طریق سایت امیرعلی نبویان امدم اینجا......
وبلاگت خیلی جالب بود برام .........
یه ارامشی داره ......کامنت ها رو خوندم .جواب سونا رو داده بودی من خوندمش ولی باید به این توجه کنی که تعدادشون زیاد هست ولی مطالبشون دست اول نیست.من سایت عارفه رو هم دیدم به نظر من اون به چیز هایی توجه کرده که اکثریت سایت ها نسبت بهش بی توجه شدن.
البته این درسته که کاری رو داری انجام می دی که اکثریت سایت ها نمی کنن ولی اینو بدون که بازدید سایتت خیلی پایین هست چرا سایت رو تو گوگل ثبت نکردی .من هر چی که سرچ کردم وبلاگت نیومد ولی مثلا وقتی سرچ کردم رادیو هفتی ها یا اینجا ایران است رادیو هفتی ها وبلاگ عارفه یکی از اون ها بود که توی صفحه ی اول گوگل و جزء اولین وبلاگ ها بود که اون هم دلیل بازدید کمش بود که مطمئنا رتبه اش بالا تر هم خواهد رفت.
چیزا هایی که من گفتن انتقد بود برای اینکه برطرفشون کنی و بتونی یه وبلاگ عالی بسازی .دوست عزیزم.
حرف در موردش زیاده و منم یه دانشجو ام که امسال ارشد دارم و باید درس بخونم برام دعا کن 65 بهمن یکی از مهم ترین روز های زندگیم و سر نوشت ساز ترین روز هاست.برای من
و باز هم بگم وبلاگت یه ارامش خاصی داره.

سلام صبا جان
ممنون عزیزم بابت انتقادت
باید بگم که عارفه جان وبلاگش رو دو ساله که راه انداخته
اما من کم تر از یک ماهه که این وبلاگ رو ساختم. و دلیل نبودش تو گوگل همینه
عزیزم حتما برات دعا میکنم
خوشحال میشم باز هم کامنت بذاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد